• 1401/01/10
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید نوروزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان تخصصی زنان حضرت ام‌البنین(س)

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی این معاونت از بیمارستان تخصصی زنان حضرت ام‌البنین(س) بازدید کردند و در جریان خدمات درمانی ارائه شده از سوی این مرکز درمانی در ایام تعطیلات نوروزی قرار گرفتند.


در این بازدید دکتر شاپور بدیعی و دکتر رضا وثوقی‌مقدم ضمن خداقوت ویژه به پرسنل و کادر درمان بیمارستان تخصصی زنان حضرت ام‌البنین(س) بر تداوم خدمت شایسته به بیماران تأکید کردند.


همچنین دکتر فریده اخلاقی، رییس بیمارستان تخصصی زنان حضرت ام‌البنین(س) ضمن قدردانی از حضور دلگرم کننده مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مرکز درمانی، خواستار تأمین نیازهای این بیمارستان در حوزه تأمین نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پزشکی موردنیاز جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر و شایسته‌تر به بیماران شد.


بیمارستان ام‌البنین(س) که مرکز درمانی تک تخصصی در حوزه زنان است یکی از مراکز درمانی برتر دانشگاه علوم پزشکی در طول سال‌های اخیر و به‌ویژه در ایام نوروز 1401 بوده و این بیمارستان مسئولیت بسیاری از زایمان‌ها و سلامت مادران باردار و نوزادان تازه متولد شده را برعهده دارد.


13.jpg - 45.63 kb


14.jpg - 43.33 kb


 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131957
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم