• 1400/11/19
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) و دیدار با مسئولین و مدیران این مرکز در جریان اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی قرار گرفت.


به گزارش وب دا، دکتر محمد علی کیانی به همراه اعضای هیات رئیسه، طی نشستی با رییس و مسئولین بیمارستان  در جریان فعالیت های چشم پزشکی و خدمات ویژه  توریسم سلامت ، کمبودهای تجهیزاتی ونیروی انسانی قرار گرفت ودستورات لازم جهت رفع موانع و مشکلات مرتبط را صادر نمود.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این نشست با تاکید بر نگارش برنامه عملیاتی و استراتژیک بیمارستان اظهار کرد: بیمارستان چشم پزشکی خاتم الانبیا (ص)  با داشتن تجهیزات پزشکی پیشرفته و حضور اعضای هیات علمی و پزشکان توانمند، به قطب تخصصی چشم در شمال شرق تبدیل شده است ورویکرد بیمارستان  بایستی در جهت ارتقا سرویس خدمات به آحاد مردم از جمله مجاورین ،زائرین و بیماران بین الملل باشد.


دکتر کیانی خاطر نشان کرد: برنامه سال آینده بیمارستان باید در جهت توسعه خدمات پارکلینیک،  وکلینیک فوق تخصصی سرپایی، کنترل کیفی تجهیزات ،افزایش درآمد زایی،ارتقا سایت عربی و انگلیسی و تهیه کلیپ های اطلاع رسانی مرتبط باشد .


رئیس و مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش مصور، مشکلات و چالش های این مرکز را بیان کردند.


ارتقای گردشگری سلامت،افزایش فضای فیزیکی و پشتیبان بخش ها،راه اندازی سرویس اورژانس، وفعال کردن بخش تومور کلینیک وراه اندازی انژیوگرافی مواردی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.


در خاتمه بازدید، معاونین و مدیران با اهدای گل به کارکنان ، مسئولین ورزیدنت های حاضر در اورژانس چشم و بخش های مختلف از تلاش های مدافعان سلامت در خدمت به بیماران تقدیر کردند.


379.jpg - 78.04 kb


 


383.jpg - 54.40 kb


381.jpg - 56.21 kb


 


خبرنگار: مهسا مکرم 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131560
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم