• 1400/03/08
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اطلاعیه وزارت بهداشت مبنی بر لزوم ثبت نام افراد بالای 70 سال در سامانه نوبت دهی واکسن کرونا

23.jpg - 7.63 kbمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در خصوص تداوم نوبت‌دهی هوشمند واکسیناسیون برای گروه سنی بالای ۷۰ سال اطلاعیه‌ای صادر کرد.


به گزارش وبدا و بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در متن این اطلاعیه آمده است:« به اطلاع هموطنان متولد سال ۱۳۳۰ به قبل ( گروه سنی ۷۰ سال به بالا) می رساند، دریافت نوبت واکسن کرونا کماکان مستلزم ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir و اخذ نوبت خواهد بود و همه افراد ثبت‌نام شده به ترتیب سنی به صورت هوشمند نوبت‌دهی خواهند شد و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد از طریق پیامک اطلاع داده می‌شود.


 موکدا لازم به ذکر است حضور افراد در مراکز واکسیناسیون فقط بر اساس پیامک نوبت‌دهی خواهد بود و مراکز واکسیناسیون در سراسر کشور همچنان از پذیرش افرادی که بدون نوبت مراجعه کنند، معذورند».

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 129639
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم