• 1400/08/26
  • - تعداد بازدید: 1
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در مراکز اورژانس بیمارستانی باید در اولویت قرار گیرد

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: مراکز اورژانس نخستین سطح ارائه خدمات در بیمارستان ها محسوب می شود و لازم است ارتقاء کیفیت در این مراکز در اولویت قرار گیرد.


به گزارش وب دا، دکتر ایوب توکلیان در نشست با سرپرست بیمارستان قائم(عج) و مدیران این مرکز با بیان اینکه اورژانس یکی از حساس ترین بخش های بیمارستان هاست و همواره مورد توجه مسئولان و مردم بوده است خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم که کیفیت خدمت رسانی در اورژانس بیمارستان ها همیشه در سطح عالی باشد تا مردم به بهترین شکل ممکن از خدمات درمانی سریع و با کیفیت بهره مند شود.


وی تصریح کرد: در این راستابررسی مشکلات و چالش های مراکز اورژانس بیمارستان ها در دستور کار قرار گرفته است تا چالش های موجود اورژانس  یک به یک بررسی شود و بهترین راهکارها برای رفع آن ارائه گردد و با تصمیم درست و اقدام سریع بتوان روند خدمات رسانی را بیش از پیش ارتقاء داد.


425.jpg - 64.36 kb


خبرنگار: صیقلیان

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 130918
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم