• 1400/01/25
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اختصاص درمانگاه عالم آل محمد(ص) برای ارائه خدمات به بیماران دیالیزی مبتلا به کرونا در مشهد

14.jpg - 10.06 kbکارشناس مسئول اداره امور بیماریها دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بیماران دیالیزی سرپایی مبتلا به کرونا می توانند در دوران نقاهت خود برای انجام دیالیز به درمانگاه عالم آل محمد(ص) مراجعه کنند و بعد از بهبودی کامل می توانند از خدمات سایر مراکز درمانی بهره بگیرند.


دکتر جواد رجبیان ، در گفتگو با وب دا با اشاره به اینکه به دلیل شروع پیک چهارم کرونا در کشور و مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد درمانگاه عالم آل محمد(ص) با ظرفیت 6 تخت برای بیماران دیالیزی مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است، گفت: بیماران سرپایی دیالیزی که مبتلا به کرونا شده اند می تواند برای دیالیز به این مرکز درمانی مراجعه کنند و در دوران نقاهت خود از خدمات درمانی این مرکز بهره بگیرند.


وی با بیان اینکه تعداد بیماران دیالیزی مبتلا به کرونا افزایش یافته است ، گفت: اگر تعداد این بیماران افزایش قابل توجهی پیدا کند برای بستری و درمان آنها تدابیر ویژه ای اندیشیده می شود.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 129352
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم