• 1401/02/22
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اجرای پویش مامان و پزشک در یکی از مناطق کم برخوردار مشهد مقدس

042.jpg - 5.08 kbعضو هیات علمی گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اجرای پویش " مامان و پزشک" با محوریت تغذیه و بیماری های شایع کودکان در یکی از مناطق کم برخوردار مشهد خبر داد.


دکتر بهاره ایمانی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: این پویش از 31 اردیبهشت الی دوم خرداد در منطقه پنجتن مشهد در راستای افزایش آگاهی مادران این منطقه و حفظ سلامت کودکان اجرا می شود.


وی با اشاره به اینکه این پویش در راستای آگاهی بخشی مادران در خصوص تغذیه سالم کودکان و پیشگیری از ابتلا کودکان به بیماری های شایع و کم خونی در منطقه حاشیه شهر مشهد به صورت رایگان برگزار می شود، عنوان کرد: در روز نخست اجرای این پویش حضوری، نشست آموزشی با حضور 200 نفر از مادران منطقه برگزار می شود و به سوالات آن ها درباره علایم بیماری ها و تغذیه صحیح کودکان پاسخ داده می شود.


مسئول پویش " مامان و پزشک"  ادامه داد: در قالب اجرای این پویش، با توجه به کم بضاعت بودن مردم این منطقه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه و متخصصین اطفال، ویزیت رایگان بیماران انجام می شود.


دکتر ایمانی با بیان اینکه برای کودکانی که دچار کمبود ویتامین دی و یا مبتلا به کم خونی هستند دارو به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد، گفت: بسیج جامعه پزشکی، معاونت بهداشتی، کمیته تحقیقات دانشجویی از جمله نهادهایی هستند که در این امر مشارکت دارند/.


 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 132280
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم