• 1401/05/01
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز پروژه تدوین و مستند سازی تاریخ شفاهی در دانشکده پزشکی مشهد

0252.jpg - 8.75 kbرئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز  برنامه مستند سازی تاریخ شفاهی با محور گفتگو بر اساس جمع آوری مستندات، تجربیات و دستاوردها از مسئولین و اساتید پیشکسوت ادوار این دانشکده خبر داد.


دکتر مسعود ملکی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته هر هفته در روزهای دوشنبه و چهارشنبه یک نفر از مسئولین و اساتید پیشکسوت و همکاران پرتلاش  عرصه سلامت و آموزش پزشکی میهمان استودیو خبر سلامت در دانشکده پزشکی خواهند بود.


وی ادامه داد: برای گرد آوری این مجموعه 500 دقیقه برنامه ضبطی طی مصاحبه با 20 نفر از اساتید پیشکسوت و باز نشسته، اساتید و اعضای هیات علمی شاغل و مسئولین دانشکده پزشکی برنامه ریزی شده است.


رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، یکی از اهداف گرد آوری تاریخ شفاهی را قدر شناسی از خدمات ارزشمند اساتید پیشکسوت عرصه سلامت و آموزش پزشکی استان و بهره مندی از تجربیات این عزیزان عنوان کرد و یاد آور شد: جمع آوری مستندات و تجربیات و دستاوردهای  تمامی تلاشگران عرصه سلامت از دیروز تا امروز  قطعا بعنوان اثرات ارزشمند در تالار افتخارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بعنوان مرجعی جهت بهره مندی دست اندرکاران عرصه سلامت و همچنین آیندگان، به یادگار خواهد ماند.


دکتر قضاوی معاون اداری و مالی نیز گفت: اساتید و اعضای هیات علمی و کارکنان و دانشجویان نیز در صورت داشتن ایده و پیشنهادی در مسیر تدوین تاریخ شفاهی دانشکده پزشکی، می توانند با پرسنل روابط عمومی ارتباط حاصل نمایند.


خبرنگار: ابوالفضل امتحانی 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 132755
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم