• 1400/06/28
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

300 هزار دُز واکسن کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد

26.jpg - 5.18 kb


عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: محموله جدید واکسن کرونا به میزان 300 هزار دُز تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد.


دکتر محمدجعفر صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار وب دا، اظهار کرد: از ابتدای شروع واکسیناسیون کرونا در گروه‌های هدف تاکنون 2 میلیون و 230  هزار و189 دُز تزریق شده که از این تعداد مورد دُز یک میلیون و 544 هزار و 905 مورد دُز اول و 685 هزار و 284 مورد دُز دوم بوده است.


وی تصریح کرد: محموله جدید واکسن کرونا از نوع سینوفارم به تعداد 300 هزار تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد و این واکسن‌ها بلافاصله در اختیار مراکز واکسیناسیون مشهد و شهرستان‌های تابعه جهت تزریق به گروه‌های هدف قرار گرفته است.


عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: همچنین تعداد 80 هزار دُز واکسن برکت برای افراد در انتظار نوبت دوم این واکسن بزودی دریافت می‌شود و در چرخه تزریق قرار می‌گیرد.


دکتر صادقی با بیان اینکه مشکل این روزها در نبود و کمبود واکسن نیست، بلکه بیشتر در مراجعات مردم به مراکز واکسیناسیون کرونا بوده است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم که بدون توجه به نوع واکسن، در دسترس‌ترین واکسن را بهترین واکسن بدانند و با در دست داشتن مدرک معتبر که نشان‌دهنده واجد شرایط بودنشان به لحاظ سنی است به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند و منتظر رسیدن یک واکسن خاص نباشند.


وی با ذکر این نکته که به تازگی مرکز واکسیناسیون تجمیعی در محل بازار بزرگ ملل دایر شده است، تأکید کرد: در حال حاضر مراکز واکسیناسیون ثابت، تجمیعی و خودرویی زیادی داریم و مشکلی بابت کمبود مراکز نداریم و دغدغه ما خالی بودن این مراکز و میزان کم مراجعات مردم به این مکان‌ها جهت دریافت واکسن کرونا بوده است.


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 130466
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم