• 1400/04/08
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مرحله دوم واکسناسیون کرونا ویژه بیماران خاص در حال انجام است

4.jpg - 7.58 kbمدیر امور بیماریهای خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: از هفته گذشته مرحله دوم واکسیناسیون  بیماران خاص در بیمارستانهای امید، منتصریه، ناظران و کلینیک سرور در حال انجام است.  


دکتر جواد  رجبیان درگفتگو با وب دا با اشاره به اینکه واکسیناسیون مرحله اول بیماران خاص به پایان رسیده است و در حال حاضر واکسیناسیون دوز دوم در حال انجام است، عنوان کرد: واکسیناسیون بیماران مبتلا به سرطان، تالاسمی و هموفیلی، ام اس ، پیوند و دیالیز ، اوتیسم، نقص سیستم ایمنی اولیه، sma،mps،eb در حال انجام است.


وی ادامه داد: این بیماران به دلیل شرایط جسمانی خاصی که دارند در اولویت دریافت واکسن کرونا هستند.


دکتر رجبیان بیان کرد: از ابتدای شروع کرونا تاکنون خدمات مختلفی به بیماران خاص ارائه شده است تا از آنان در برابر بیماری حمایت شود.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 129826
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم