• 1400/01/01
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

متولد شدن 18 نوزاد در نخستین روز سال در بیمارستان ام البنین(س)

24.jpg - 7.01 kbرییس بیمارستان ام النبین (س) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد:  : از ساعت  ۱۲نیمه شب ۳۰اسفندماه تاکنون ۱۸ مورد تولد در این مرکز درمانی به ثبت رسیده است.


دکتر فریده اخلاقی در گفتگو با وب دا با اشاره به اینکه ۱۱مورد زایمان طبیعی و ۷مورد سزارین طی این دو روز به ثبت رسیده است، گفت: بخش های اورژانس، مامایی و جراحی زنان و اتاق عمل بیمارستان در ایام نوروز فعال است.


وی ادامه داد؛ اگر تعداد بیماران کاهش یابد بخش های مامایی و جراحی زنان با یکدیگر ترکیب می شود اما در حال حاضر که با توجه به تعداد بیماران هر دو بخش فعال است.  


دکتر اخلاقی با بیان اینکه برای زنان سزارین اولی، روزانه ۵مورد عمل الکتیو در نظر گرفته شده است، گفت: بانک شیر بیمارستان در ایام نوروز فعال است و درمانگاه نیز ۵فروردین ماه به بعد با حضور اعضای هیات علمی فعال می شود.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 129194
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم