• 1401/01/13
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

قدردانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مدیران شبکه های بردسکن و خلیل آباد

0116.jpg - 7.71 kbمدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برنامه ریزی  و تلاش های ارزنده مدیران شبکه های بردسکن و خلیل آباد در سفر وزیر بهداشت به این دو شهرستان قدردانی کرد.


به گزارش وب دا، دکتر محمد پهلوان کاشی  با اشاره به سفر دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های بردسکن و خلیل آباد اظهار کرد: بدون شک، برگزاری  تمامی برنامه های پیش بینی شده در سفر نماینده هیات دولت در این دو شهرستان، نشان ازتجربه وآگاهی ازحوزه فعالیت و همدلی و همکاری های موثری است که در میان مسئولان شکل گرفته است.


دکتر پهلوان کاشی اظهار امیدواری کرد: به یاری خداوند متعال دستاوردها و برکات این سفر با اجرایی شدن مصوبات و تحقق تصمیمات اتخاذ شده و نیز تامین اعتبارات لازم ، فصل جدیدی از رشد و پیشرفت و توسعه خدمات رسانی در حوزه های بهداشتی و درمانی را برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در استان خراسان رضوی فراهم کند.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131989
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم