• 1400/07/21
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با روسای دانشگاه ها و دانشکده های کلان منطقه 9 کشوری

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه 9 کشوری دیدار کرد.


به گزارش وب دا، در این دیدار که روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی بیرجند، بجنورد، نیشابور، سبزوار، گناباد، تربت حیدریه، تربت جام و اسفراین حضور داشتند بر افزایش تعامل و برنامه ریزی در راستای توسعه خدمات رسانی به مردم تاکید شد.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این برنامه در گفتگو با وب دا با اشاره بر لزوم همکاری و تعامل در ابعاد مختلف آموزشی، درمانی، بهداشت، غذا و دارو ودانشجویی میان دانشگاه ها و دانشکده های کلان منطقه 9 اظهار کرد: به طور حتم گسترش همکاری ها و هم افزایی میان مسئولان موجب ارتقاء جایگاه دانشگاه ها و دانشکده ها در تمامی ابعاد خواهد شد.


دکتر محمد علی کیانی تصریح کرد: نشست میان روسا دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی به صورت ماهانه برگزار می شود و دبیرخانه آن نیز در مشهد از این پس فعال تر خواهد بود.  


207.jpg - 60.63 kb


208.jpg - 64.26 kb

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 130658
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم