• 1400/05/17
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در پیک پنجم کرونا، از تمامی پزشکان متخصص در بخش های خصوصی و دولتی بهره گرفته شده است

35.jpg - 11.38 kbمدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در پیک پنجم کرونا، از تمامی پزشکان متخصص در بخش های خصوصی و دولتی در راستای خدمات رسانی به بیماران بهره گرفته شده است.


دکتر مرتضی طالبی دلوئی در گفتگو با وب دا خاطر نشان کرد: در پیک پنجم کرونا و افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی، همانند پیک های گذشته از تمامی ظرفیت پزشکان متخصص درمانی در قالب نیروهای استخدامی، تفاهم نامه و داوطلب نظام پزشکی حداکثر استفاده شده است تا بتوان به شکل مطلوبی به بیماران خدمات رسانی نمود.


وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 4 هزار پزشک متخصص در شهر مشهد در حال خدمات رسانی به بیماران هستند خاطر نشان کرد: پوشش پزشکی بیماران بستری در مراکز تکمیل درمان و مراکز تجمعی همچون مراکز ترک اعتیاد نیز توسط پزشکان ستادی انجام شده است.


مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: همگام با تمامی اعضای هیات علمی فعال در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه، تمامی پزشکان و نیروهای درمانی و پزشکان متخصص شهرستان ها نیز خارج از ساعات موظفی در شهر مشهد در حال خدمات رسانی به بیماران هستند.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 130132
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم