• 1399/11/16
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دانشگاه علوم پزشکی مشهد عملکرد مطلوبی در جبهه مبارزه با کرونا داشته است

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: این دانشگاه از ابتدای همه گیری کرونا، وارد میدان شده است و تا کنون عملکرد مطلوبی در این حوزه داشته است.


دکتر محمد حسین بحرینی در هشتمین همایش ملی قرآن، بصیرت و سلامت که با حضور  دکتر سیما سادات لازی معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت، دکتر مرندی رییس فرهنگستان علوم پزشکی ایران و جمعی از مدیران کشوری برگزار شد در مشهد برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم و مدافعان سلامت  خاطر نشان کرد:در ابتدای شناسایی موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشور، وزیر بهداشت نسبت به همه گیری این بیماری  در مشهد و ایجاد شرایط خاص ابراز نگرانی می کرد، اما با همکاری تمامی مدیران ارشد استان و تلاش مدافعان سلامت در این مدت مشهد نسبت به میانگین کشوری شرایط مناسبی داشت.


وی با بیان اینکه تمامی مسئولان این استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا ، یار و یاور دانشگاه علوم پزشکی مشهد بودند از نماینده ولی فقیه استان، تولیت آستان قدس رضوی، استاندار، شهردار و تمامی مدیران استان قدردانی کرد.


هشتمین همایش ملی قرآن، بصیرت و سلامت با محوریت  (قرآن، عترت، جامعه پزشکی و جلوه‌های ایثار و تاب‌آوری در بلایا) به مدت دو روز، صبح امروز در مشهد مقدس آغاز به کار کرد.


در مراسم آغاز این همایش پرچم متبرک مرقد امیرالمومنین، حضرت علی(ع) و حضرت سیدالشهداء، امام حسین(ع) رونمایی شد.


برگزاری کارگاه‌ها و پنل‌های آموزشی با موضوعاتی همچون « جلوه‌های ایثار جامعه پزشکی در دوران شیوع ویروس کرونا»،« درمان و توسل به قرآن و عترت، دو بال شفا و سلامت»، « مدیریت دانش سلامت در دوران معاصر از منظر قرآن وعترت»،« آموزه‌های قرآن کریم در بلایا»، « اهمیت سلامت معنوی در بحران کرونا» و همچنین« اهمیت پرستاری از منظر قرآن و عترت» از جمله برنامه های این همایش است.


070.jpg - 81.89 kb

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 128924
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم