• 1400/08/29
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تمامی کلاس‌های درس تئوری و عملی دانشجویان دانشکده طب ایرانی و مکمل مشهد برگزار می‌شود

418.jpg - 15.63 kbرییس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی کلاس‌های درس تئوری و عملی دانشجویان دانشکده طب ایرانی و مکمل مشهد به‌صورت حضوری و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و شرط حضور در دانشکده و سر کلاس درس هم داشتن کارت واکسن کرونا است.


دکتر مهدی یوسفی در گفتگو با وب دا، اظهار کرد: کلاس‌های دانشجویان دانشکده طب ایرانی و مکمل مشهد از مهر ماه آغاز شده و کلاس‌های دانشجویان ورودی جدید این دانشکده هم از هفته قبل آغاز شده که هر دو حضوری بوده و شرط حضور در سر کلاس درس داشتن کارت واکسن کرونا است.


وی بیان کرد: دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشکده طب ایرانی و مکمل مشهد هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و مشکلی برای حضور در دانشکده ندارند.


رییس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در سال تحصیلی فعلی تعداد 9 ورودی جدید شامل 5 نفر در رشته طب ایرانی و 4 نفر در رشته طب سوزنی داریم، خاطرنشان کرد: در این دانشکده 10 استاد و عضو هیات علمی در امر تدریس 39 دانشجو مشغول هستند، ضمن اینکه از ابتدای فعالیت دانشکده طب ایرانی و مکمل مشهد تاکنون 57 نفر فارغ‌التحصیل شده‌اند و در رشته‌های تخصصی خود در حال خدمت به مردم هستند.


دکتر یوسفی تصریح کرد: دوره آموزشی طب ایرانی و مکمل 2 سال بوده و معتقدیم که این زمان نباید به تأخیر و تعویق بیفتد، زیرا زمانی برای جبران نخواهد بود و از دانشجویان و اساتید خواسته‌ایم که حداکثر رعایت دستورالعمل‌ها را داشته باشند، زیرا تجربه ثابت کرده که اثرپذیری کلاس حضوری به مراتب بیشتر از کلاس مجازی است.


وی تأکید کرد: جایگاه دانشکده طب ایرانی و مکمل مشهد در سطح کشور خوب بوده و همه ساله جزو 3 دانشکده برتر در این حوزه بودیم و در آخرین رتبه‌بندی دوم کشور بودیم .


 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 130934
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم