• 1400/08/24
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تشکیل قرارگاه  عملیاتی مبارزه با کرونا در 6 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی

00052.jpg - 9.45 kbدبیر ستاد اجرایی مدیریت بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات درمانی دقیق و به موقع به بیماران، قرارگاه عملیاتی کرونا در 6 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی خراسان رضوی تشکیل می شود.


دکتر علی اصغر انجیدنی با بیان اینکه با دستور استاندار خراسان رضوی، قرارگاه عملیاتی مدیریت بیماری کرونا در دانشکده و دانشگاه های علوم پزشکی  که تشکیل شده است باید تقویت شود، گفت: در سایر دانشکده ها  و دانشگاه هایی که این قرارگاه تاکنون تشکیل نشده است نیز ایجاد خواهد شد.


وی تصریح کرد: این قرارگاه ها شامل 9 کمیته اموزش، درمان، بهداشت، غذا و دارو ، پشتیبانی، نظارت، اطلاع رسانی ، امار ، دانشجویی و نیروهای جهادی است.


دبیر ستاد اجرایی مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: علاوه براین کمیته علمی نیز در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بقیه دانشگاه ها و دانشکده ها با حضور اساتید تشکیل می شود تا شرایط کرونایی به بهترین شکل مدیریت شود.


وی اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی کمیته های اصلی قرارگاه ها بتوانیم فعالیت منسجمی را در راستای خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی شکل دهیم .

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 130907
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم