• 1401/06/28
  • - تعداد بازدید: 5
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت: بهره برداری از اتاق های عمل و بخش مراقبت ویژه بیمارستان طالقانی مشهد

با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اتاق های عمل و بخش مراقبت ویژه بیمارستان طالقانی از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بهره برداری رسید.


به گزارش وب دا، این طرح ها شامل 4 اتاق عمل به همراه 11 تخت ریکاوری در مساحت 550 متر مربع  و بخش مراقبت های ویژه با 12 تخت به همراه فضای پشتیبان و با زیر بنای 540 متر مربع بود که با دکتر بهرام عین اللهی و جمعی از معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.


با بهره برداری از اتاق های عمل بیمارستان طالقانی تعداد اتاق  های عمل این مرکز با افزایش 40 درصدی به 10 مورد رسید و تعداد تخت های ICU این مرکز نیز 100 درصد افزایش یافت.


برای اجرای این طرح ها که به طور کامل تجهیز نیز شده است، 460 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد هزینه شده است.


173.jpg - 56.75 kb


176.jpg - 58.94 kb


174.jpg - 67.76 kb


177.jpg - 61.36 kb

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 133128
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم