• 1400/06/13
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بانوی مرگ مغزی به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید

64.jpg - 5.20 kbاهدای اعضای بانوی مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی چهار بیمار نیازمند به عضو شد.


مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا اظهار کرد: در یکهزار و هشتاد و هفتمین  از اهدا کننده مرگ مغزي  خانم ریحان نصرابادی 69 ساله كه از  بیمارستان حکیم  شهرستان نیشابور  به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شده بود، پس از انجام مراحل تأييد مرگ مغزي و رضايت خانواده وی در بيمارستان منتصریه تحت عمل جراحي اهدای عضو قرار گرفت .


دکتر ابراهیم خالقی خاطر نشان کرد: کبد زنده یاد ریحان نصرابادی در بيمارستان منتصریه به آقای 60 ساله ساکن مشهد  پيوند شد و به بیمار زندگي دوباره بخشيد .


وی گفت: قرنیه های مرحومه ریحان نصرابادی جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد  ارسال شد .


مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: همچنین  قسمتي از پوست زنده یاد ریحان نصرابادی به بخش سوختگي بيمارستان امام رضا (ع) جهت پيوند ارسال شد.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 130347
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم