• 1400/01/11
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرپرست دانشکده پزشکی از مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا(ع) و قائم (عج)

71.jpg - 8.63 kbسرپرست دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا(ع) و قائم (عج) بازدید کرد.


به گزارش وب دا، دکتر سید محمود تارا  به همراه جمعی از مدیران و مسئولین دانشکده پزشکی  با حضور در مراکز آموزشی، درمانی و پژوهشی امام رضا(ع) و قائم (عج) از پایگاه واکسیناسیون، اورژانس عدالتییان، پاویون های داخلی و اتاق عمل اورژانس در مرکز امام رضا(ع) و بخش قلب، اورژانس مرکزی و پاویون دستیاران بیهوشی در مرکز قائم(عج) بازدید کرد.


دکتر تارا ، در این بازدید ضمن بررسی روند انجام واکسیناسیون دستیاران اظهار امیدواری کرد:  با مساعدت مسئولین، انجام  واکسیناسیون اساتید ، دستیاران و سایر دانشجویان مشمول  دانشکده پزشکی  بر اساس سند واکسیناسیون کووید ۱۹  و الویت های تعیین شده هر چه سریعتر  به اتمام برسد.


سرپرست دانشکده پزشکی  در این بازدید با اساتید ، کارکنان، دستیاران و کارورزان کشیک  پیرامون مسائل  أموزشی، درمانی و رفاهی نیز  گفتگو کرد.


در این  بازدید رئیس، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر پرستاری سایت یک بیمارستان امام رضا (ع) ، معاون آموزش و سلامت بیمارستان قائم (عج) نیز  در بخشهای  مرتبط حضور داشتند.


خبرنگار: ابوالفضل امتحانی 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 129263
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم