• 1401/04/23
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ایجاد تریاژ دو سطحی در تمامی مراکز اورژانس بیمارستان ها در دستور کار قرار گرفت

257.jpg - 9.88 kbجانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به روند افزایشی موارد بستری ابتلا به کرونا اظهار کرد: در این راستا برنامه ریزی برای ایجاد تریاژ دو سطحی در تمامی مراکز اورژانس بیمارستان ها برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی و غیر کرونایی در صورت مواجهه با پیک کرونا برنامه ریزی شده است.


دکتر ایوب توکلیان در حاشیه بازدید از اورژانس عدالتیان در گفتگو با وب دا با بیان اینکه ارائه خدمات با کیفیت مناسب و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کنترل عفونت از مهمترین برنامه هایی است که دنبال می شود تصریح کرد: بیش از 14 درصد کل اعزام های اورژانس 115، متعلق به اورژانس عدالتیان است و به صورت میانگین روزانه به بیش از 400 مراجعه کننده خدمات ارائه می شود و در این زمینه این مرکز، یک نقطه راهبردی برای درمان مجاورین و زائرین بارگاه رضوی به شمار می رود.


وی با بیان اینکه به صورت استاندارد تعیین تکلیف مراجعین در اورژانس 12 ساعت به طول می انجامد تصریح کرد: تلاش می شود با برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری گروه طب اورژانس، ضمن افزایش سرعت مدیریت بیمار، خدمات کمی و کیفی این مرکز نیز افزایش یابد.


جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در توسعه خدمات رسانی به بیماران، اظهار کرد: در این بازدید ضمن ارائه راهکار در راستای افزایش کیفی و کمی خدمات، در خصوص کاهش ازدحام بخش تریاژ با مسئولان این مرکز بحث و تبادل نظر شد.


 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 132701
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم