• 1401/05/11
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انجام مشاوره تلفنی به حدود 100 نفر از شهروندان و پرسنل دانشگاه با موضوع کووید 19 در دانشکده پزشکی مشهد

000335.jpg - 6.85 kbبرنامه مشاوره تلفنی تخصصی بیماری های عفونی به شهروندان و پرسنل دانشگاه به همت متخصص عفونی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دانشکده پزشکی انجام شد.


به گزارش وب دا، دکتر محبوبه حداد، استادیار گروه عفونی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ضمن گفتگوی مستقیم و تلفنی با همکاران و برخی از شهروندان، با بیان این مطلب که اطلاع رسانی و مشاوره نقش بسیار مهمی در رعایت دستور العمل ها، کاهش موارد بیماریها و کاهش طولانی مدت عوارض پس از ابتلاء به کرونا را دارد اظهار کرد: در این برنامه به سوالات یکصد نفر از شهروندان و پرسنل دانشگاه در زمینه بیماری کرونا و عوارض ناشی از آن پاسخ داده شد.  


وی ادامه داد: محور سوالات مشارکت کنندگان برنامه مشاوره تلفنی، تزریق واکسن، ابتلای  اخیر به کووید 19 ، استرس های ناشی از بیماری و غالب سوآلات از جانب همکارانی بود که قبلا مبتلا شده بودند اما  عوارض ناشی از بیماری را داشتند که در این خصوص مشاوره و راهنمایی های لازم ارائه شد.


لازم به ذکر است: این برنامه با همکاری گروه عفونی و روابط عمومی دانشکده پزشکی به منظور اطلاع رسانی بیشتر  و تسهیل در ارتباط مستقیم همکاران و شهروندان با متخصص عفونی برای کسب اطلاعات و راهنمائی های  بیشتر در حیطه کرونا برگزار گردید.


در این برنامه علاوه بر مشاوره تلفنی جمعی از همکاران بصورت حضوری مورد مشاوره قرار گرفتند.


خبرنگار: ابوالفضل امتحانی

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 132824
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم