• 1400/11/19
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افزایش 100 درصدی تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید هاشمی نژاد

64.jpg - 8.89 kbرییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی از افزایش 100 درصدی تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا در این مرکز خبر داد.


دکتر محمد موسوی در گفتگو با وب دا با بیان اینکه تعداد بیماران سرپایی و بستری نسبت به هفته اول بهمن ماه افزایش قابل توجهی یافته است و روند مراجعات بیماران صعودی است اظهار کرد: در حال حاضر روزانه 200 بیمار سرپایی مبتلا و یا مشکوک به کرونا به این مرکز مراجعه می کنند.


وی با بیان اینکه 66 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در این مرکز درمانی تحت مراقبت هستند، بیان کرد: از این تعداد 55 نفر در بخش های عادی و 11 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.


دکتر موسوی بیان کرد: 50 درصد بیماران بستری تست کرونایی آنها مثبت شده است و مابقی دارای علائم و در انتظار نتیجه ازمایشات هستند این درحالی است که در هفته اول بهمن ماه بیماران کمی درصد پی سی ار آنها مثبت شده بود.


رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد گفت: در حال حاضر دو بخش عادی و یک بخش مراقبت های ویژه در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار دارد و سایر بخش ها در اختیار سایر بیماران است.


دکتر موسوی گفت: شرایط بیمارستان به لحاظ اکسیژن و دارو در شرایط مطلوبی است ؛ فقط به لحاظ سرم کمبودی احساس می شد که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده، سرم نیز به مقدار کافی در اختیار بیمارستان قرار گرفت.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131555
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم