• 1400/10/26
  • - تعداد بازدید: 2
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

ارائه خدمات به بیماران در کلینیک‌های آموزشی و ویژه دانشکده دندانپزشکی مشهد در ایام بحران کرونا/خدمات‌رسانی به بیماران در 9 رشته تخصصی و فوق تخصصی

129.jpg - 8.87 kbسرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: در ایام شیوع بیماری کرونا، خدمات دندانپزشکی به بیماران مراجعه‌کننده به کلینیک‌های آموزشی و کلینیک ویژه دانشکده دندانپزشکی مشهد ارائه می‌شود و هیچگونه دغدغه‌ای در این خصوص وجود ندارد.


دکتر ناصر سرگلزایی در گفتگو با وب دا، اظهار کرد: کلینیک ویژه دانشکده دندانپزشکی مشهد از جمله کلینیک‌های ویژه شاخص دانشکده‌ای در ایران بوده و یکی از بزرگترین و باسابقه‌ترین کلینیک ویژه‌های دندانپزشکی در سطح کشور به حساب می‌آید.


وی تصریح کرد: میزان بیمار پذیرش شونده در دانشکده دندانپزشکی مشهد قبل از ایام بحران کرونا روزانه هزار نفر بود که از این تعداد 500 نفر در نوبت صبح و 500 نفر هم در نوبت عصر پذیرش می‌شدند.


سرپرست دانشکده دندانپزشکی مشهد در خصوص زمان فعالیت کلینیک‌های آموزشی و ویژه این دانشکده، گفت: زمان ارائه خدمات به بیماران در شیفت صبح که آموزشی بوده و توسط دانشجویان و دستیاران تخصصی، اما با نظارت اساتید انجام می‌شود از ساعت 8:30 تا 14:30 بوده و در شیفت عصر هم که کلینیک ویژه بوده و توسط اساتید انجام می‌شود از ساعت 16 تا 21 است، شایان ذکر است که تعرفه خدمات دندانپزشکی در شیفت صبح به صورت دولتی بوده و در شیفت عصر هم طبق تعرفه‌های مصوب می باشد.


دکتر سرگلزایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 100 رزیدنت تخصصی و 500 دانشجوی مقاطع عمومی در کلینیک آموزشی دندانپزشکی مشهد به همراه 9 استاد در کلینیک ویژه این دانشکده در 9 رشته تخصصی و فوق تخصصی مشغول خدمات‌رسانی هستند.


دکتر سرگلزایی در رابطه با خدمات کلینیک ویژه دانشکده دندانپزشکی مشهد در حوزه گردشگری سلامت، بیان کرد: دانشکده دندانپزشکی مشهد مجوزهای قانونیIPD  را از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اخذ نموده و آماده همکاری با کلیه شرکت‌های توریسم سلامت می باشد.


وی اضافه کرد: معتقدیم که اطلاع‌رسانی درست و به‌موقع در زمینه فعالیت‌های کلینیک ویژه دانشکده دندانپزشکی مشهد و همچنین افزایش سطح کمی وکیفی خدمات ارائه شده بسیار مهم بوده و در این خصوص تبلیغات محیطی اعلام بازگشایی کلینیک ویژه دانشکده دندانپزشکی مشهد در شبکه‌های اجتماعی و خبری و برگزاری نشست‌های خبری با اصحاب رسانه می‌تواند نقش مهمی در جذب حداکثری بیماران داشته باشد.


دکتر سرگلزایی ضمن تأکید بر ارائه خدمات به کلیه بیماران مراجعه‌کننده به کلینیک‌های آموزشی و ویژه دانشکده دندانپزشکی مشهد در ایام کرونا، گفت: در این کلینیک‌ها تمامی دستورالعمل های بهداشتی توسط اساتید و دانشجویان رعایت می‌شود و اموری نظیر تب سنجی و پالس اکسیمتر هم صورت گرفته است و هیچگونه دغدغه‌ای در این خصوص وجود ندارد.


سرپرست دانشکده دندانپزشکی مشهد تأکید کرد: با درگیر شدن جهان در بحران کووید 19 و مشکلات موجود حین درمان بیماران دندانپزشکی از لحاظ انتقال بیماری کرونا، پیشگیری از بیماری های دهان و دندان اهمیت بیشتری پیدا می‌‌کند.


 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 131381
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم