• 1400/01/15
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آمار بیماران کرونایی سرپایی و بستری در بیمارستان‌ها افزایش 17 تا 40 درصدی داشته است

110.jpg - 12.17 kbمعاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش 17 تا 40 درصدی بیماران کرونایی سرپایی و بستری در بیمارستان‌ها خبر داد.


دکتر شاپور بدیعی در گفت‌وگو با وب دا، با بیان اینکه آمار بستری‌ها و سرپایی‌های کرونایی در ایام نوروز 1400 به نسبت روزهای پایانی سال گذشته رشد 17 تا 40 درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: آمار سرپایی و بستری رو به افزایش بوده که نگران‌کننده است و در نیمه اول فروردین ماه امسال شاهد افزایش 35 تا 40 درصد بیماران سرپایی 17 تا 20 درصد بیماران بستری در بیمارستان‌ها بودیم.


دکتر بدیعی بیان کرد: کرونا هنوز تمام نشده و اینکه فکر کنیم با کنترل وضعیت و کاهش آمار بحران به پایان رسیده است یک باور نادرست بوده و همگان باید خود را در مسیر سلامت جامعه مسئول بدانیم و با کوچکترین غفلت موجب آسیب به خود و دیگران نشویم.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بدین منظور، نشست شورای مدیران معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت ارزیابی آخرین وضعیت کرونایی پس از اعلام وضعیت نارنجی در مشهد و همچنین برنامه سال 1400 این معاونت برگزار شد.


وی افزود: در این نشست بر مدیریت هرچه بهتر وضعیت کنونی در روزهای باقی مانده تا ماه مبارک رمضان تأکید شد تا شاهد فشار کاری کادر درمان در این ماه مبارک نباشیم.

  • گروه خبری : اخبار ویژه
  • کد خبری : 143149
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم