آغاز پروژه تدوین و مستند سازی تاریخ شفاهی در دانشکده پزشکی مشهد
رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز برنامه مستند سازی تاریخ شفاهی با محور گفتگو بر اساس جمع آوری مستندات، تجربیات و دستاوردها از مسئولین و اساتید پیشکسوت ادوار این دانشکده خبر داد.
دکتر مسعود ملکی در گفتگو با وب دا اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته هر هفته در روزهای دوشنبه و چهارشنبه یک نفر از مسئولین و اساتید پیشکسوت و همکاران پرتلاش عرصه سلامت و آموزش پزشکی میهمان استودیو خبر سلامت در دانشکده پزشکی خواهند بود.
وی ادامه داد: برای گرد آوری این مجموعه 500 دقیقه برنامه ضبطی طی مصاحبه با 20 نفر از اساتید پیشکسوت و باز نشسته، اساتید و اعضای هیات علمی شاغل و مسئولین دانشکده پزشکی برنامه ریزی شده است.
رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، یکی از اهداف گرد آوری تاریخ شفاهی را قدر شناسی از خدمات ارزشمند اساتید پیشکسوت عرصه سلامت و آموزش پزشکی استان و بهره مندی از تجربیات این عزیزان عنوان کرد و یاد آور شد: جمع آوری مستندات و تجربیات و دستاوردهای تمامی تلاشگران عرصه سلامت از دیروز تا امروز قطعا بعنوان اثرات ارزشمند در تالار افتخارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بعنوان مرجعی جهت بهره مندی دست اندرکاران عرصه سلامت و همچنین آیندگان، به یادگار خواهد ماند.
دکتر قضاوی معاون اداری و مالی نیز گفت: اساتید و اعضای هیات علمی و کارکنان و دانشجویان نیز در صورت داشتن ایده و پیشنهادی در مسیر تدوین تاریخ شفاهی دانشکده پزشکی، می توانند با پرسنل روابط عمومی ارتباط حاصل نمایند.
خبرنگار: ابوالفضل امتحانی