• 1401/02/05
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

 دو مرکز دیالیز برای بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است

 


00023.jpg - 9.99 kbمسئول امور بیماری های خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: دو مرکز دیالیز بیمارستان شریعتی د و مرکز درمانی آل محمد(ص) برای بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است که خوشبختانه آمار ابتلای بیماران دیالیزی افزایشی نیست.


دکتر جواد رجبیان، در گفتگو با وب دا تصریح کرد: در شرایط فعلی میزان ابتلا به بیماری کرونا کنترل و اکثر بیماران خاص نیز واکسینه شده اند از همین رو احتمال ابتلا آن ها به بیماری کرونا بسیار کاهش یافته است.


وی بیان کرد: بیماران دیالیزی مشکوک به کرونا قرنطینه می شوند و در محیط جداگانه ای خدمات درمانی دریافت می کند.


مسئول امور بیماری های خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: شرایط ابتلا به سویه اومیکرون به نحوی است که خوشبختانه بیماران بدحال نمی شوند و جای نگرانی چندانی نیست.


دکتر رجبیان افزود: خدمت رسانی به سایر بیماران خاص نیز طبق شرایط معمول انجام می شود.


 


 

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 132169
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم