• 1400/02/04
  • - تعداد بازدید: 3
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

 بخش بستری بیماران کرونایی در تمامی بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شده است

105.jpg - 10.96 kbمدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بخش کرونا در همه مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه ایجاد شده است.


دکتر علی‌اصغر انجیدنی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۵۰ بیمارستان در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت دارند که به اندازه کافی تخت برای بیماران کرونایی در آنها موجود است.


وی ادامه داد: بدین منظور بیمارستان‌های بزرگ دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیشتر ظرفیت خود را به درمان بیماران کرونایی اختصاص داده‌اند.


دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید-19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر انجام اعمال جراحی الکتیو یا غیرضروری در بیمارستانها محدود شده است و اگر نیاز باشد همه تخت های بیمارستانی به بیماران کرونایی اختصاص خواهد یافت.


دکتر انجیدنی افزود: در عین حال از مردم تقاضا داریم به طور مستقیم به بیمارستانها مراجعه نکنند زیرا بیمارستان‌ها بیشتر برای بیمارانی است که از طریق پزشکان متخصص و مراکز درمان سرپایی ارجاع داده‌ شده‌اند.


دکتر انجیدنی گفت: مراجعه مستقیم مردم به بیمارستانها علاوه بر ایجاد ازدحام در مراکز درمانی، مخاطرات انتقال بیماری را نیز به دنبال دارد.


وی اظهار داشت: اولین گام تماس با سامانه ۱۹۱ است و تماس گیرنگان با علائم مشکوک از طریق مشاوره با کارشناسان به نظام ارجاع بیماران کرونایی هدایت می شوند.

  • گروه خبری : جدیدترین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • کد خبری : 129398
کلیدواژه
مدیر سیستم
مؤلف

مدیر سیستم